Mitt hjärtas vackraste dräng

Med dig vill jag dö
Med dig vill jag sova
Av dig vill jag älskas,
himlarnas vackraste gåva


Du är min måne

Du är min stjärna

Du är min sol,

fackla och lanterna


Din röst är min vaggvisa

Dina ögon är min själ

Dina läppar och ditt leende

blir min Akilleshäl


Du är min vår i vintertid

Du är mitt ljus i natten

Du är min ängel i helvetet

och i öknen mitt vatten


Ändå lär jag dö ensam

och sova i enkelsäng

För av dig lär jag aldrig älskas,

mitt hjärtas vackraste dräng


-


Nu kan jag göra lite reklam för både Eddie Vedder (mycket talangfull musiker) och filmen Into the Wild samtidigt! Jag älskade musiken i den filmen, och sen fick jag den här låten av Sara. Så underbar! :)




Para Pensar

Por favor, dame lo que merezco

Namn:
Remember my name

Din mailadress, så att jag kan svara :)

Om du har en någorlunda seriös blogg, var vänlig skriv här:

Vad tyckte du?

Ping!
RSS 2.0