Bonsoir!

Jaha, en ny blogg? Från tjejen som hatar bloggkulturen? Jag säger då det.

Jag bara insåg att jag inte orkade skriva något mer på min gamla blogg. Den var full av pest och aggressivitet. Sedan blev jag så himla inspirerad av Malins språkblogg. Eller tanken om en i alla fall (den innehöll mest schlager ;)).
Så jag tänkte "Okej, vad tycker jag är intressant, som inte handlar om krig, miljöhot, svält, fattigdom, USA och andra världsproblem?". Och jag kom fram till något mycket enkelt - kultur! Jag är intresserad av film, musik, litteratur, språk, jag både skriver och målar själv. Så varför inte?
Om jag skriver något som inte relaterar till detta, dvs. något om hemskheter eller mitt eget liv, så får ni slå mig på fingrarna!

Denna blogg ska jag uppdatera i konstens namn! :P

Para Pensar
Postat av: Malin

Weii, ny blogg! :) Min blogg är förresten inte en språkblogg, det är en jagblogg ^^

2008-09-01 @ 16:24:20
URL: http://reginanoctis.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, I submit. Fick för mig det av någon anledning :P

2008-09-01 @ 18:23:50
URL: http://ikonstensnamn.blogg.se/

Por favor, dame lo que merezco

Namn:
Remember my name

Din mailadress, så att jag kan svara :)

Om du har en någorlunda seriös blogg, var vänlig skriv här:

Vad tyckte du?

Ping!
RSS 2.0